Imon är det fredag!

Imorgon är det fredag, och då börjar helgen! Fyyy, vad skönt. Det behövs.
Imorgon har jag dessutom bara 2 lektioner och slutar vid 12. Fabolous.
Imorgon hade jag tänkt att jag skulle träffa min pojkvän. Jag saknar honom. Väldigt mycket. Något sjukt. Yes, det gör jag. Så, imorgon ska jag träffa honom! Lördag är ännu ganska oplanerad. Tar den som den kommer. Tackar inte nej till en hemmakväll faktiskt ;)
På söndag bär det av till Stockholm. Jag har väldigt mycket släkt där uppe, så det blir kul :) Åker dit för att träffa min nya lilla kusin! Ska även ta en liten (eller...lång) shoppingrunda! Det är ju något bättre shopping där uppe. Eller hur? Jönköping är så tråkigt. Ibland önskar jag verkligen att jag bodde uppe i Stockholm! Mer möjligheter där uppe. Det är där allt är. Hela tjocka släkten bor ju där så, jag kan väl också? ;)

Känner att John Blund är på väg in på mitt rum nu. Mina ögonlock börjar bli tyngre och vill inte längre vara öppna. Tror att det är dags för sängen. Right? Jag är värd lite sömn efter idag. Puh.

Vi hörs imorgon. Sleep tight ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0