nananana

"sara, du ser jätterolig ut".
HAHAHAH videobloggen här nere är ett av våra väldigt oseriösa stunder i livet. men vi har kul aaiiight ?
och detta va även innan jag färgade mitt hår.
julias kommentar knäcker allt; "sara, du ser jätterolig ut".
När vi sjunger är vi sjukt seriösa också, sara tycker dock att allt e pinsamt :D

så vad har ni gjort idag ?
jag har gjort lite stuff som är bra att göra. Jag fixade lite här hemma , och snart är det träning.
vill även ha ett träningskort så att ja kan träna efter skolan ngn dag i veckan. fattar ni hur härligt eller ? :)

har träning idag 9-10 . hoppas det kommer många , det är mycket roligare då. Min förkyldning har typ släppt. det är vi mycket tacksamma över då vi ska springa runt munksjön på onsdag i idrotten.
Jobbigt men mycket nyttigt, har man bara musik i öronen kommer det att gå prima ska ni se, får dock INTE glömma mina knäskydd. ifall ni hade lust att veta det också.
Nä , nu ska ja äta något så ja inte kör på tom mage senare.



jag och jullbull i hissen på väg till skolan . sötast.se eller vaddå ? HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0