Plugg Tips.

Alltid svårt att veta HUR man ska plugga. eller det är det för mig i alla fall.
har en historieuppgift att göra, i och med att vi inte hann med att göra allt på lektionen. Själv så tycker jag att det är mycket lättare och bekvämare att skriva på datorn. och för mig går det även snabbare. 
jag är perfektionist inom handskrivande och inlämningar, så jag har jätteproblem med att lämna in något som enligt mig inte ser bra ut. Och även om någon säger att det är jättebra så kan jag inte.
Men för att få så bra arbete som möjligt, eller få det gjort över huvudtaget kommer det en liten lista här.







vilken dålig bild det blev ! drar det här under också ifall det inte syns så bra;
* tryck bort internet så att det inte fungerar på datorn (självklart inte om du behöver internet till uppgiften)
* Ställ fram ett stort glas vatten och en skål med snacks ( själv äter jag alltid nötter)
* Tryck fram en bra spellista som du inte störs av/sjunger med i.
* Bestäm dig för att skriva/plugga, då kommer du att göra det! tänk att ämnet är roligt , oavsett hur tråkit der än är, det kommer att gå snabbare!

detta fungerar alltid på mig . och jag är alltid nöjd med mina resultat !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0