"powernap"?

det är så super att gå korta intensiva dagar. man kommer hem vid 2 och har irincip hela eftermiddan framför sig.
istället för att sluta 4 komma hem, äta träna duscha plugga sova. så vart det innan i alla fall.
dock ska ja inte träna idag heller . idiot förkyldning som jag dragit på mig. kan den inte bara försvinna??
i alla fall, tog en liten "powernap" innan, förmodligen första gången jag någonsin har gjort det. mitt huvud är som en bomb. min hals går inte beskriva. det va skönt att vila upp sig lite.
nu blir det packning på hög nivå, ska strax in till stan och fixa till mig ett abbonemang till telefonen. sedan blir det moppe till willys för att inhandla all mat till trippen. härligt.
nej nu. packing !

lovviiiieee Sarah namnskrift

Kommentarer
Postat av: Zusanna

usch. jag är också förkyld. jag har varit hemma från skolan i TRE dagar på grund av den äckliga hostan!! :@ så himla surt.

2009-09-01 @ 20:20:27
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0