S

S som i söndag, s som i sliten! Jag vaknade vid 10, vilket är väldigt sent för att vara mig eftersom jag i vanliga fall går upp vid 8 på helgerna.
Natten var werd (stavning?). Vi skulle ha "lan" enligt dom, men det blev det ju verkligen inte. Lika bra det!

För två år sedan tillbringade vi denna  helgen tillsammans också. Vi och några andra. På morgonen när vi skulle äta frukost svimmade jag plötsligt och trillade av stolen, haha! "Vaknade" av att jag låg på golvet och det jag sa var "vad gör jag här!?". Sen började jag skratta eftersom allt kändes så dumt. Men jag slutade skratta  när jag kände hur ont jag hade i huvet från när jag trillade. ;) Ni skulle sett Saras min. Den var oslagbar. Hon såg skiträdd ut. Haha!

Men vad händer idag?



Blir säkert några ändringar, som vanligt! Haha
Julia namnskrift

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0