sarah är brunett!

Hej på er :)
Då var det gjort. Sarahs hår är färgat, och det blev skitsnyggt! :)
Blir ett väldigt kort inlägg nu. Jag är trött & sängen ser grymt lockande ut, mmmm.
Dagen har iallafall varit väldigt lyckad tycker jag! Lite dåligt samvete har jag för att jag inte firade min älsklingsfarmor, som dessutom är bäst på hela jorden, men jag skickade med massa fina presenter, och jag fick ett gulligt sms tillbaka & en hundralapp skickade hon med hem till mig, så jag tror inte hon blev så ledsen, förhoppningsvis.
Spenderade ju i stort sett hela dagen med min pojkvän, som också är bäst på hela jorden. Väldigt mysigt! Hinner inte träffa varandra så mycket längre eftersom skolan är ivägen. Eller, mer för honom, som kommer hem ca. halv 5 varje dag(?) , hjälp. Till skillnad från mig som kommer hem ca. 2 iallafall varje dag! Aja, whatever.
Hur som helst, sovmorgon imorgon! Det gillar vi. Tror jag går i skolan ca. 2 timmar imon :) haha. Jag älskar min skola och mina tider!
Godnatt på er. :) Kul att så många läser våran blogg ;) Puss på er!


haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0