Shopaholic

Hej honeys!
Blev inget inlägg på morgonen. Blev lite sen idag faktiskt... ;)
Kom nyss hem från skolan, ovanligt sent för att vara mig. Jag menar, klockan är 3? Och vissa av er sitter fortfarande i skolan. Stackars er!
Slutade skoldagen med en rundvandring på biblioteket iallafall, mmmmm I like it ;) grr.
Biblioteket, böcker, blablaa- det är inte min grej! pfff
Hur som helst. Nu är jag trött, men jag har massor av plugg som väntar! Alla fick veta sina betyg, förutom jag idag på HiA. Jag blir tydligen tvungen att göra om en uppgift. SUCK! Jag hade inte förstått uppgiften? ;) eller något?
Men när jag lämnar in den blir det MVG, promise :)


Lånade shopaholicboken! Har ni sett filmen!? I love  it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0