Suck...

Fick nyss en länk till en mycket patetisk blogg där man kan läsa lite som han skrivit om våran blogg. Personen tror sig att vara något. "Threefaces, fjortisblogg blablablaa". Ah, det bästa du kunde komma med eller? ;)
Men har du tänkt på att jag & mina bilder tar upp i stort sätt hela din blogg? Det kan ju inte betyda något annat än att du verkligen älskar våran blogg och är besatt av mig/oss.
I know you love me. ;)

Är jag hans idol, eller... hans gud? :)
http://carefacejonkoping.blogg.se/        



Suck... ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är lite bortgjord?

2009-09-10 @ 17:06:26
Postat av: alex

cooling.. det kan ju bero på att det var det andra i denna blogg någon sin men vad vet jag:P haha

2009-09-10 @ 17:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0