tjingeling ((:

jag börjar bli riktigt aktiv här! och det är ju bra, har fått massa skäll av julia & sarah så det är väl dags att börja skriva! haha
var på råslätt och åkte den legendariske virvelvinden med sarah, elias och tommie (julia och johanna åkte i en egen). snurrade sjukt mycket men kul var det! vann även en hallo kitty aka kitty katty (haahaha) ballong grej som piper, som jag och sarah gick runt och lekte med (A) så vi hade nog ganska kul i alla fall, även om vädret och omgivningen var tråkig.
snart kommer sarah & julia in hit och vi ska ha massa roligt, vilket man alltid har med dom! plus att jag ska försöka tvinga i dom finska piroger, det godaste som finns. det måste vara det bästa med finland!

ha det så bra,

 Sara namnskrift





jag älskar lockigt hår (a)

Kommentarer
Postat av: EliasSvensson! :D

hahahaha men det var lixom snurrrrrriiiiggt :O men ruuligt ;D

2009-09-06 @ 13:24:42
Postat av: C.J.

det är fint =)

2009-09-07 @ 19:30:52
URL: http://lovelylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0