Trött & ensam!

Nu stack min pojkvän & jag sitter här ensam.
Har ni någonsin känt att ni inte kan beskriva någon tillräckligt bra med ord? Har ni någonsin tyckt att någon är helt felfri? Har ni någonsin tyckt att någon är helt perfekt? Har ni någonsin kunnat säga 3 små fina ord och verkligen mena dom med hela hjärtat?
Såhär känner jag för min Hampus. Och jag älskar honom. Mest på hela jorden. Föralltid.

Är väldigt trött just nu och är inte speciellt sugen på att gå upp vid 8 imorgon. Men 8 är ju bättre än 6, right? Imorgon går jag iallafall upp för att göra något kul, och som inte stavas s-k-o-l-a. Då behöver man inte plåga sig själv genom att gå upp ur sängen på samma sätt, för ridning är så himla kul! Eller, kul räcker inte. Det är *******! 
När jag sitter på en häst förändras hela världen. Allt blir så lätt. Allt jobbigt glöms bort. Man glömmer nästan bort att tänka. Man fokuserar bara på det man gör. Den känslan gillar jag allra bäst.

Vi hörs imorgon sötnosar! Ta hand om er och hoppas ni har/haft en bra fredagkväll!


Jag i somras hos Hampus, med hans keps dessutom!
Pricken vet jag inte varför den är där, men hittade inte bilden utan pricken.
Mjauu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0