Trött

Nu har jag pluggat. Sjukt tråkigt. Sjukt viktigt. Är det inte så?
Jag fryser verkligen ihjäl. Jag hatar höst & vinter rakt igenom. Min kropp är liksom cp (ja, fråga mina polare dom vet) för jag blir så sjukt kall hela tiden & ja. Mina fingrar blir vita/gula/blåa/lila och jag får ingen känsel i dom, lite scary :) Blir till att checka vinterjacka snart! Det behövs redan.

Just nu så funderar jag på att springa en stund, men ändå så vill jag inte. Men jag känner att jag måste. Vi får se hur det blir med det. ;)
Imorgon är det iallafall fredag! Det gillas starkt! Mina planer för helgen är att fira Sarah & träffa favoriten.
Vad ska ni göra i helgen? :)



goooooschh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0