Tummen upp för goldwell!

Nyss tagit en underbar dusch & känner mig som en helt ny människa igen! :) (Det har ni aldrig hört någon säga förut va?)
Sitter just nu med underbara mysbyxor och rosa härlig tröja med inpackning i håret. Inpackning från GOLDWELL såklart. Om man ska ha en inpackning så ska den vara bra och det får kosta det de kostar. De som finns i affärerna är bara, pffff, som starkare balsam.
Goldwell är iallafall det bästa jag vet. Finns att köpa hos frisören! Iallafall hos min, och min är den bästa (A) Jag klipper mig inte hos Bobby, men jag klipper mig på Salong New Style här i jönköping. Hon är sjukt duktig. Kan påpeka att både Sarah & Sara alltid klipper sig där också. Love.


Min favorit från goldwell, ca. 120 kr


Big no no ;)


Kommentarer
Postat av: Malin - Proff. Master Makeup Artist/Hairstylist...

Haha, visst är han. Min lilla bäbis... =P

2009-09-12 @ 15:33:12
URL: http://www.malinnestor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0