090911

heei allihopa :))
hoppas allt är bra med er ? här är allt superbra.
idag är det den 11 sept . då allt hemskt brukar hända. kommer ni ihåg World trade center? Anna Lindh?
förmodligen :P

kom till skolan för en lektion klocknio för att få veta att vår historielärare gått och blivit sjuk = inställd lektion.
då satt vi där , nästa lektion började nämnligen 10.45, och visste inte vad vi skulle hitta på.
tillslut stack ja och jull ner till stan och ja hitta varldens underbaraste kappa.
Den är ett MÅSTE i höst.
efter det väntade en timmes samhäll , då jag förövrigt satt och oroade mig för min telefon som jag 10 min in på lektionen kom på att ja hade glömt på skåpet!! Men ingen fara, den vart kvar som tur va.
slutade efter det , då läraren som va sjuk också skulle ha vår sista lektion. gööööttttt.

hämtade även mitt id kort idag. herregud säger ja bara . mer behöver ni inte veta:)



hade en sötare outfit  idag. gulligt. håret uppsatt som igår, + diadem med rosett
vit baströja- H&M
Jeans- CheapMonday
diadem m. rosett- gina tricot
sjal- vila
faith/hope/love/belive armband- guldfynd
klocka - DKNY. 


nu ska ja sticka till sara. ska förmodligen våldgästa julia. det gillar vi mkt ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0