sopor ska tydligen vara snygga.

ja vart inne på google och letade runt lite bilder. En bild ploppar upp och ja ser att det är en Louis Vuitton skräp påse. skojar dom eller ? Haha , nu ska ju sopor se snyggt ut också . woho! kan ju undra vad de kostar ..

Det kliar i mina fingrar nu när ja sitter och kollar på massa underbara kläder på datorn. Jag välkomnar gärna hösten , då man använder mitt absoluta favoritplagg; kofta!
hur kan de vara så underbart fina? hmm. 
på tal om internet shopping så kommer jag ihåg att jag beställde ett par skitsnygga jeans från topshop i november förra hösten. Jag hade provat dom i butik och de satt så sjukt bra.
ja klickar hem dom och när jag får hem dom och sätter på mig dom, ja då är dom förkorta. tror jag höll på att dö när jag såg att de inte räckte i längden. De hade skeppat jeansen från england och jag blev sur bara för att de hade passat så bra i affären.
har detta hänt er?

nu, dags för annat : )


sedan när ska sopor vara snygga ? (:







Kommentarer
Postat av: Anonym

grym blogg :) släng gärna in en kommentar hos mig ;) ha en bra kväll

/beloni

2009-09-07 @ 20:03:04
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0