trettonde september nollnio.

tudeels :D
hur är de me er en söndag som denna?

här är det bara fin fint. alltid segt på söndagar , vilket jag inte gillar speciellt mycket. Idag blir jag även 16 år. Grattis till mejj ! :)
Jag fick min älskade jacka som jag föll för när vi va i stan jag och julia. mamma e bra påa tt köra grejjer som jag gillar! kommer förmodligen få en parfym av pappa med när han kommer hem från estland. han lär ju köpa på flygplatsen, det brukar han göra nämnligen.

annars vad händer idag? för mig skulle ja inte tro att det händer så mycket. måste ha med mig telefonen överallt då den förövrigt ringer 24/7 just idag . nehe?
av sara och julia igår fick jag en underbar rosa bolero/kofta. verkligen superfin ! jag fick även en hårfärg.. och jag ska säga er att jag är vettskrämd. jag kommer aldrig att våga färga mitt hår. men lär ju göra det ändå.
Måste bli av med icke färgat/slingat mitt hår oskulden nu eller? HAHA.

igår hade vi lite "party" här hemma då ja bjöd först på välkomstdrink á päroncider och persika/hallon dryck med frukt i. supergott faktiskt. till det vart det morötter och gurka m. homemade dipp. supergott det också.
under kvällens lopp hade vi faktiskt kul. annorlunda, men kul. :)

såg dock inte ut som på bilderna här nedan hela kvällen. bara den sista timmen, då jag lyckades hälla två deciliter cider över mig själv. hur lyckas man? det är trotsallt den rosa saken ja har på mig som ja fick av jull och sara :)












vågar jag !?!?



Kommentarer
Postat av: EliasSvenssoon! :D

Grattiiiiiiiiis till dej sarah!!! :D:D

och gör det! ;D om jag vågade så vågar ju solklart du! ;D o kan säkert starta en klubb ;)

2009-09-13 @ 14:37:48
Postat av: Zusanna

GRATTIS!! :D :D

2009-09-13 @ 14:43:08
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0