Visste ni att..?




källa: www.msn.se

Gilla or not?
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka ;) Barbie är ju liksom... docka? Kan någon göra hennes roll som icke docka? Hur kommer det att gå ihop sig? Kommer man ens förstå att det är en film om Barbie? Jag är skeptiskt. Men visst, det kanske blir en succé.
Dock tror inte jag riktigt på detta. Jag tror att det kommer bli en... jag vet inte! Flopp?
En människa som går runt och låtsas att hon är Barbie? Barbie är för mig en docka & till viss del en stil! HAHA! Men det är dockan som är originalet. Right? En människa kan ju inte spela Barbie.
"Hiiiiiii, jag är en Barbie IRL, in a Barbie wooorld"
Dont think so...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0