Wanna know a secret? <3

♥♥Wanna know a secret? Jag sprang 5 km idag! Hihi,  snacka om att förbränna mycket kalorier ;)
Under sommarlovet sprang jag i stort sett varje dag, fast då bara 2,5 km kanske. Allt för att fixa kroppen! Men har tyvärr överasträngt mig & det börjar verkligen kännas i mina knän! Efter första varvet på elljusan var det en plåga varje steg man sprang. Fy. Jag ska vila ett tag nu. Tills på lördag iallafall. (haha!)
Som Sarah skrev så ska vi springa runt munksjön med skolan nästa vecka, vilket säkert kommer att gå bra.
Kan ju alltid lyssna på Kenta- Bla bla så kommer allt gå som en dans, det kan jag lova! haha!
Living on a prayer är också en sån bra låt som är så otroligt kul låt att bara springa runt när man är hemma, hihi, tröttnar aldrig!





Ska Kissie ta den som en komplimang or not?                  I love this song ♥

Sarah tjatade på mig under fikat idag att jag inte får blogga så mycket som jag gör! :(
Men vadå, 8 inlägg/dag är ett måste! Och Sara måste vara sveriges sämsta bloggare. Jag måste ju nästan ta hennes del också, right? :)
8/3= typ 3 inlägg till mig. + några till :) 5 kanske. Haha, Sarah kommer dampa. Men kan man verkligen blogga för mycket? Vad tycker ni? :)


Kommentarer
Postat av: Ö-H(anonym)

Om man skriver synpunkter och åsikter om någoting så kan man inte blogga för mycket för då blir folk intresserade och lite roade av bloggen och kan lägga ner tid till att läsa den och kommentera den!:)

men om man skriver om kläder,smink,skolmat,skor,hårfärger,frissyrer,skoldagar,fika och mycket likande mer så bloggar man verkligen för mycket,..

för då är det till slut bara ett fåtal som går in på bloggen för att kolla reklamen som finns på den från bland annat "comhem" "tele2" och mycket mer :)



oj kan detta vara bloggens längsta kommentar?

hmm jaa svaret är klart! :)

jag älskar mest era reklamer ! speciellt när det kommer nya varje dag som upprepas timme efter timme tills nästa kommer :)



Kyss och smek, Alma har verkligen lagt ut dyrbar tid till en "OK" blogg :)

2009-09-17 @ 22:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0