Zzzzzöndag

På sätt och vis så hatar jag söndagar, men samtidigt gillar jag dom.
Just nu sitter jag här med ansiktsmask och inpackning i håret. Underbart. Försöker att göra sånt här väldigt ofta!
Tog ett varv på elljusan innan, jobbigt med tanke på hur förkyld jag är, haha! Fick knappt någon luft, men jag står inte ut med att inte röra på mig. Det kanske är farligt men, so?



Slänger in några bilder från de senaste dagarna


På väg till Visingsö (Jag satt instängd bakom MASSAAA packning, haha)


Visingsö


Jag & Tiba, ett inte så lyckat försök till att leka Titanic på väg hem på färjan :)


Nu blir det till att bädda ner sig i sängen och titta film. Det blir Live your dream. Ingen aning om den är bra, men Zac Efron spelar som huvudperson, haha.
Tudles!


Live your dream






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0